t Akce

Digitální transformace firmy – Workshop v Olomouci

Digitální transformace firmy - jak úspěšně řídit a financovat projekt ve vaší firmě

Přijměte naše pozvání na workshop, který pořádají společně INFOMATIC, SHINE Consulting a RENARDS v Olomouci.

Digitální transformace znamená zásadní výzvu pro konkurenceschopnost. Změny se dějí právě teď a týkající se klíčových procesů. Důsledkem je mnohem rychlejší, spolehlivější, levnější a inovativnější prostředí. Jak se správně rozhodnout? Jak tuto změnu bezpečně uchopit, uřídit a ufinancovat? Workshop garantují: Josef Hajkr (CEO SHINE), Stanislav Zabadal (CO-PILOT), Tomáš Dolejš (CEO INFOMATIC) a Milan Sedláček (CEO RENARDS).

Proč se workshopu účastnit

  • Na konkrétních příkladech se dozvíte, kdy a kde je efektivní digitalizaci nasadit.
  • Dozvíte se, jak díky digitalizaci dosáhnout vysoké spokojenosti zákazníků a inovativnosti.
  • Navnímáte, jak dosáhnout skutečné spolupráce v týmu a uřídit projekty digitální transformace.
  • Budete schopni posoudit, zda je možné pro realizaci digitální transformace vašeho podniku využít aktuální dotační možnosti.
  • Se vším vás seznámíme rychle, přehledně a s reálnými příklady INFOMATIC, SHINE Consulting a RENARDS dotační.

Místem konání je Olomouc. Účast je zdarma na základě předchozího potvrzení.
Počet míst je limitován, pro účast se prosím objednejte.

Témata workshopu podrobněji

Digitalizace je jedním z hlavních cílů dnešní společnosti. Zvládnutí digitální transformace vnitřních procesů vaší společnosti změní zároveň i zákaznický nebo zaměstnanecký pohled na vaši firmu. Vhodná strategie a zkušenost s efektivním řízením procesů, mobilitou, analýzou dat, cloud prostředím, zaváděním moderních trendů, jako je např. robotizace a biometrie, výrazně zdokonalí procesy, zjednoduší a zrychlí interakci se zákazníky, prohloubí jejich loajalitu a pomůže vám odlišit se od konkurence.

Přínosy

Na workshopu vám ukážeme, jak naroubovat inovaci a efektivitu do vašich firemních procesů společně se zjednodušením každodenní práce. Získáte informace, jak vám moderní IT nástroje pomohou udržet krok s očekáváním svých zákazníků i zaměstnanců. Nicméně každá změna prostředí a způsobu fungování nese určitá rizika, jak dobře zvládnout adaptaci nových postupů ve vaší společnosti. Je vaše firemní kultura připravena na takovou změnu? Máte klíčové lidi, kteří jsou schopni přemýšlet inovativně a nést vaši myšlenku digitalizace? Zároveň dokážete uřídit někdy několikaměsíční projekty zavádění digitalizace?

V druhé části workshopu vás seznámíme, jak vytvořit prostředí skutečné spolupráce a jakým způsobem efektivně řídit projekty zavádění digitalizace tak, aby proběhly v definovaném čase a stanovené kvalitě a měly jasnou návratnost a neohrozily finanční stabilitu firmy.

Poslední část setkání bude zaměřena na možnost financování digitální transformace prostřednictvím aktuální dotační výzvy. V jejím předchozím kole uspěla pouze jedna třetina těch nejpřipravenějších žadatelů – ukážeme vám, jak rychle zjistit, zda je tato výzva pro vás vhodná, případně, jak se na ni správně připravit a být mezi úspěšnými.