t Blog

Jak si udržet zákazníky a snížit náklady

S tím, jak zákazníci stále více preferují provádění obchodních transakcí prostřednictvím mobilních zařízení, musí poskytovatelé finančních služeb svým zákazníkům nabídnout možnost provádět transakce v reálném čase kdekoli a kdykoli za použití jimi preferovaného kanálu.

Zákaznicky orientovaná technologická řešení vyvíjená společností Kofax umožňují organizacím zrychlit dobu pro uvedení na trh ve formě mobilních aplikací, dosáhnout významných úspor nákladů, přijímat lepší a kompetentní rozhodnutí, a tím podpořit růst příjmů a osvobodit se od nežádoucí závislosti na prodejcích nabízejících alternativní přístupy.

Stáhněte si eBook "Jak si udržet zákazníky a snížit náklady"

Prosíme o zadání kontaktních informací. Následně vám bude umožněno stažení dokumentu.

Kliknutím na tlačítko Stáhnout souhlasíte s podmínkami a zásadamy ochrany osobních údajů