t Blog

Proč pečovat o skenery profesionálním servisem certifikovaných techniků?

Zpracování dokumentů bývá v organizacích kritickým procesem a výpadek dokumentového skeneru představuje zpomalení nebo úplné zastavení celkového procesu zpracování dokumentů do elektronické podoby (např. DMS, ERP, atd.). Dokumentové skenery jsou profesionální zařízení s velkou kapacitou skenování dokumentů, a proto je jejich podávací systém papíru a optické části skeneru nutné udržovat v čistotě a předcházet výpadkům. Každý papír práší, toner se při nekvalitních kopiích nebo při tisku na starých tiskárnách loupe a zůstává přichycen na podávacích mechanismech. Zároveň, byť jsou uživatelé sebeopatrnější, stane se, že do skeneru projde i kancelářská sponka.

Příkladem je dopravní společnost, která denně zpracovává stovky stran papírových dokumentů. Tyto dokumenty často s řidiči nacestují spoustu kilometrů, než dojde k jejich naskenování. Skener pak může být vlivem zaprášených dokumentů znečišťován a u naskenovaných dokumentů dochází ke ztrátě čitelnosti a znehodnocení obrazu. V zaprášeném skeneru snadno vznikají poruchy, zanášejí se čidla, znečistí se transportní části a rychleji se opotřebuje spotřební materiál.

Ví, váš zákazník, jak vypadá jeho skener uvnitř a proč mu tak špatně skenuje?

Servisní smlouva vám zajistí kontinuální provoz, minimální časovou prodlevu opravy bez nákladů navíc. Servisní smlouva obsahuje pravidelnou údržbu skeneru a výměnu spotřebního materiálu a zároveň zákazníkovi poskytuje služby HelpDesk. Veškeré práce spojené se servisem a profylaxí skenerů jsou prováděné servisním týmem společnosti INFOMATIC. V týmu pracují zkušení odborníci s pravidelnou rekvalifikací u výrobců dokumentových skenerů. Řízená servisní podpora zároveň zajišťuje snadnější plánování rozpočtu na udržení chodu celé digitalizační linky.

INFOMATIC nabízí dva typy servisních smluv

INFOMATIC SWAPit

Jak to funguje / co to řeší?

  • servisní podpora dokumentového skeneru
  • prodloužení standardní záruční doby zařízení na dalších 36 měsíců

Klíčové výhody

  • Telefonická a helpdesk podpora 8/5 v českém jazyce.
  • Dodání náhradního zařízení kurýrem zahrnuto v ceně služby.
  • Výměna zařízení v místě instalace do 2 pracovních dnů v ČR (3 dny v SR).

Varianta servisní podpory SWAPit je vhodná pro malé dokumentové skenery do velikosti Desktop a Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením do dalšího interního procesu. Typicky se může jednat o žádosti, dodací listy nebo interní dokumenty mezi odděleními.

Obchodní podmínky

INFOMATIC OnSite

Jak to funguje / co to řeší?

  • 1x ročně kontrolu a vyčištění zařízení (profylaxe)
  • cestovní náklady, práce technika, náhradní díly a 1x sada spotřebního materiálu ročně v ceně

Klíčové výhody

  • Telefonická a helpdesk podpora 8/5 v českém jazyce.
  • V případě poruchy je garantovaná oprava nebo dodání náhradního zařízení do druhého pracovního dne.
  • Servis zařízení probíhá přímo v místě zákazníka.

Podpora OnSite je určena pro větší dokumentové skenery, které pracují s velkým objemem dokumentů. Prioritou je zajistit funkčnost a spolehlivost zařízení, aby nedošlo k výpadku při digitalizaci. Pro individuální požadavky na obsah servisní podpory OnSite provedeme konzultaci a společně najdeme ideální variantu.

Obchodní podmínky

Porovnání nákladů

 

OnSite (SLA 4+8)

Bez smlouvy

Roční poplatek

€ 1140

€ 0

Diagnostika

€ 0

€ 37

Práce technika

€ 0

€ 155

Control PCA

€ 0

€ 2673

Cestovné – Brno

€ 0

€ 180

Náhradní řešení

€ 0

€ 143

Celková cena opravy

€ 1140

€ 3188

 

Udržujeme pod servisní smlouvou OnSite nebo SWAPit stovky zařízení. Naši servisní technici v roce 2017 provedli 215 profylaxí na zákaznických zařízení přímo v místě digitalizační linky.

A co u Vás? Máte zabezpečený provoz své digitalizační linky nebo se jenom dokumentový skener ještě nezastavil?