t Blog

Tři způsoby, jak neztratit zákazníka v pojišťovnictví

Představte si, že byste byli schopni snímat informace okamžitě když se objeví, a směřovat je do různých procesů rychleji a efektivněji. Řešení nabízená společností Kofax zlepšují způsob interní spolupráce, přinášejí větší transparentnost a kontrolu a snižují náklady potřebné pro poskytování lepších služeb.

Zjednodušte úvodní proces uzavírání pojištění, pro který je typický velký objem informací, zrychlete zpracování pojistných událostí, zlepšete komunikaci se zákazníky, a získejte tak konkurenční výhodu, kterou vaše společnost potřebuje pro svůj úspěch.

Stáhněte si eBook "Tři způsoby, jak neztratit zákazníka v pojišťovnictví"

Prosíme o zadání kontaktních informací. Následně vám bude umožněno stažení dokumentu.

Kliknutím na tlačítko Stáhnout souhlasíte s podmínkami a zásadamy ochrany osobních údajů