Distribuce, prodej a servis dokumentových skenerů

Skenery pod kontrolou

Zkušený servisní tým s léty prověřeným know-how si díky kvalitnímu zázemí poradí s každou vzniklou situací.

  • Helpdesk

    Aktivní technická podpora přes Helpdesk nebo po telefonu

  • 24/7 dokumenty

    Non-stop přístup ke všem partnerským materiálům

  • Půjčovna

    Zapůjčení hardwaru i softwaru na uživatelské otestování

  • Servis

    Kvalitní servisní služby a maintenance pro celé ČR a SR

  • Semináře

    Bezplatné vstupy na partnerské semináře, snídaně a další akce

Servis skenerů

INFOMATIC SWAPit


Jak to funguje/co to řeší?

Servisní podpora SWAPit zahrnuje:

• servisní podpora dokumentového skeneru

• prodloužení standardní záruční doby zařízení na dalších 36 měsíců

Klíčové výhody

Telefonická a helpdesk podpora 8/5 v českém jazyce.

Dodání náhradního zařízení kurýrem zahrnuto v ceně služby.

Při ohlášení závady do 13 hodin dodání náhradního zařízení během 1 až max. 3 pracovních dnů.


Varianta servisní podpory SWAPit je vhodná pro malé dokumentové skenery do velikosti Desktop a Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením do dalšího interního procesu. Typicky se může jednat o žádosti, dodací listy nebo interní dokumenty mezi odděleními.

Obchodní podmínky

INFOMATIC OnSite


Jak to funguje/co to řeší?

Servisní podpora OnSite zahrnuje:

• 1x ročně kontrolu a vyčištění zařízení (profylaxe)

• cestovní náklady, práce technika, náhradní díly a 1x sada spotřebního materiálu ročně v ceně

Klíčové výhody

Telefonická a helpdesk podpora 8/5 v českém jazyce.

V případě poruchy je garantovaná oprava nebo dodání náhradního zařízení do druhého pracovního dne.

Servis zařízení probíhá přímo v místě zákazníka.


Podpora OnSite je určena pro větší dokumentové skenery, které pracují s velkým objemem dokumentů. Prioritou je zajistit funkčnost a spolehlivost zařízení, aby nedošlo k výpadku při digitalizaci. Pro individuální požadavky na obsah servisní podpory OnSite provedeme konzultaci a společně najdeme ideální variantu.

Obchodní podmínky

Partnerská spolupráce – více než jenom servis

Máme více než 15 let zkušeností s prodejem skenerů, vlastní servis a distribuční síť. Partnerství pro nás neznamená jen předání produktu k dalšímu prodeji, ale vidíme ho jako možnost spojit síly a vytvořit přínos každé zúčastněné straně. Vyberte si jak z hardwarové tak i softwarové nabídky našich produktů.

Pojďme fungovat společně!

Více o partnerství
  • Dopravní podnik hlavního města Prahy

    Digitalizační linka pro zpracování dokumentů v účetním oddělení. Indexace a předání dokumentů do navazujícího systému ECM Documentum.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax VRS Canon Servisní podpora SWAPit

  • Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

    Dodávka dokumentových skenerů a servisních služeb.

    Implementované řešení: Fujitsu Servisní podpora OnSite

  • UniCredit Leasing CZ, a. s

    Dodání digitalizačního softwaru a dokumentových skenerů pro digitalizaci zákaznické dokumentace.

    Implementované řešení: Kofax Capture Fujitsu Servisní podpora OnSite

  • Statutární město Brno

    Dodávka řešení pro digitalizaci a zpracování došlé pošty s propojením na spisovou službu.

    Implementované řešení: Kofax Express Servisní podpora SWAPit

  • Makro Cash & Carry ČR

    Dodávka dokumentových skenerů a servisních služeb.

    Implementované řešení: Fujitsu Kodak Servisní podpora OnSite

  • DHL SK

    Dodávka digitalizačního systému s napojením na MS Sharepoint pro digitalizaci účetních dokumentů.

    Implementované řešení: Kofax Express Servisní podpora SWAPit

  • Slovnaft Česká republika

    Velkoobjemová digitalizace dokumentů s využitím platformy Kofax a produkčních skenerů Kodak nGenuity.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax VRS Kodak

  • Hamilton Data Services Ltd.

    Vybavení digitalizačních linek dokumentovými skenery a softwarem pro centrum sdílených služeb realizovaném v Bulharsku se zpracováním až 30 tisíc stran dokumentů denně.

    Implementované řešení: Kofax Express Canon

Často kladené dotazy

  • Používáte Kofax řešení, ale máte starší verzi, která je neudržovaná a chtěli byste upgrade?

    Jako jediný Platinum partner Kofax produktů pro celou ČR a SR máme vždy k dispozici aktuální verze Kofax produktů, stejně tak jako máme přístup k historicky starším klíčům.

  • Máte problémy s řešením na míru dodanou jiným dodavatelem, který realizoval původní implementaci řešení Kofax?

    Nevěšte hlavu, nejste jediní. Pomůžeme vám! Dle rozsahu a typu customizací určíme, zda je možné plynně přejít na novější verzi, která už funkcionality obsahuje nebo pro danou problematickou sekci navrhneme vlastní korekturu nebo řešení.

  • Potřebuji pomoc vašich techniků přímo na místě, jak mám postupovat?

    Nejlepší a nejrychlejší je zavolat našim specialistům na tel. číslo +420 225 025 400. Společně zanalyzujte situaci a domluvíme se na dalším postupu. Tím může být jak samotný výjezd přímo k vám nebo domluvení termínu, zaslání podkladů apod.

  • Jaké typy podpory dokumentových skenerů mohu získat?

    SWAPit - prodloužená záruka na zařízení s garancí výměny NBD na 3 - 6 let, detailní informace zde.
    OnSite – komplexní servisní podpora v místě instalace včetně profylaxe dokumentového skeneru, detailní informace zde.
    AdHoc - SOS podpora v případě akutní neodkladné krize, účtováno je podle hodinové sazby, dojezdu a spotřeby materiálu.

  • Jaké jsou podmínky partnerské spolupráce se společností INFOMATIC?

    Každá žádost o partnerství je schvalována individuálně. Záleží nám na tom, s kým spolupracujeme! V případě zájmu o hardwarové partnerství můžete vyplnit registraci zde.

  • Chcete znát partnerské ceny dokumentových skenerů?

    Zaregistrujte se do partnerské zóny, získáte tak veškeré informace a pozvánky na partnerské akce a semináře.
    Registraci můžete vytvořit zde.

  • Nejste si jisti ohledně kompatibility Kofax softwarů s interními systémy Vaší firmy?

    Kofax podporuje přes 200 importních a exportních konektorů, mezi časté integrace patří systémy společností Microsoft®, Oracle®, IBM®. Systém je tedy možné napojit na téměř jakýkoliv interní systém vaší firmy např. CRM, ERP, DMS apod.

  • Chcete získat zkušenost jiných zákazníků, kteří už implementovali naše řešení?

    Zajímat vás bude sekce reference, konkrétně případové studie. Pokud chcete vědět více, neváhejte nás kontaktovat.