Prodej dokumentových skenerů RICOH a InoTec.
Vlastní servisní zázemí a poradenství při výběru i v provozu skenerů.
Aktivní technická podpora přes Helpdesk nebo po telefonu.
Zapůjčení hardwaru i softwaru na uživatelské otestování.
Non-stop přístup ke všem partnerským materiálům.
Bezplatné vstupy na partnerské semináře, snídaně a další akce.
Kontaktní místo pro přímé sdílení informací. S funkcí DirectScan skenujete bez potřeby počítače.
Leader v oblasti moderní digitalizace dokumentů pro kancelář, podatelnu nebo recepci.
Rychlý, neúnavný a spolehlivý. V bezpočtu podatelen a archivech po celém světě.
SWAPit servisní podpora je optimální pro malé a střední dokumentové skenery, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a mají klíčový význam pro další interní procesy. Tento typ skenerů často zpracovává faktury, dodací listy a interní dokumenty mezi různými odděleními.
Jak to funguje:
Servisní podpora OnSite je navržena pro všechny dokumentové skenery, které zpracovávají rozsáhlé množství dokumentů. Naším hlavním cílem je zajistit neustálou funkčnost a spolehlivost těchto zařízení, minimalizovat možnost výpadku během digitalizace. Pro individuální požadavky na obsah servisní podpory OnSite poskytneme konzultaci a společně nalezeme optimální řešení.
Jak to funguje:
Vysokorychlostní skenovací aplikace v češtině. Indexuje a detekuje čárové kódy.
Zjistit více