t Novinky

Jak rychle umíte reagovat na e-maily vašich zákazníků?

Dle průzkumu agentury Datank jsou v banky v ČR v průměru schopné odpovídat na e-mailové dotazy zákazníků za 14 hodin, pojišťovnám to trvá ještě o 12 hodin déle. Testovalo se celkem 21 bank na tři klientské dotazy po e-mailu. Nejrychleji odpovídala Komerční banka a to s časem 47 min., nejhůře na tom pak byla mBank s 88hod. a Raiffeisenbank s 32hod. Trápí vás podobný problém? Ztrácí se vám e-maily nebo se nedostávají ke správným kontaktním osobám? Nezoufejte! Jak vidíte nejste jediní. Pokud to chcete zlepšit dokážeme vám celý proces výrazně ulehčit. Kofax Transformation Modules je technologie která umí automaticky třídit příchozí e-maily podle vámi zvolených slov a dalších parametrů. E-maily jsou pak rovnou nasměrovány na zodpovědnou osobu. V praxi to vypadá například tak, že e-mail nespokojeného a rozčíleného zákazníka, který má pro firmu velkou prioritu, se okamžitě dostane na zákaznickou podporu, k zaměstnanci, který je připravený tuto situaci efektivně a rychle řešit. Dalším příkladem můžou být třeba dotazy týkající se fakturace služeb, které přijdou už rovnou na účtárnu. Nechte si poradit a ulehčete svým lidem i sobě práci. Budete efektivnější. Zajímají vás detaily? Rádi to s vámi prodiskutujeme.

V případě zájmu o technologie Kofax pro digitalizaci, procesní řízení a informační analýzu nás neváhejte kontaktovat na tel.: 251 025 400 nebo e-mail: david.vecera@infomatic.cz.