t Novinky

Rozhovor s Davidem Večeřou a Klausem Schulzem o spolupráci INFOMATIC a Fujitsu

Společnost INFOMATIC se stala od ledna 2015 oficiálním Fujitsu distributorem dokumentových skenerů. Následující rozhovor upřesňuje detaily této spolupráce. Rozhovor je mezi Davidem Večeřou, obchodním ředitelem společnosti INFOMATIC s.r.o. a Klausem Schulzem, který je na pozici Manager Product Marketing EMEA at PFU Imaging Solutions Europe Limited)


Otázky a odpovědi na Davida Večeřu:
1. Co pro vás bylo podnětem pro otevření oficiálního distributorství japonských dokumentových skenerů Fujitsu?
DV: „Už více jak 9 let spolupracuji se společností Fujitsu (PFU) a distribuční smlouva, kterou INFOMATIC uzavřel, potvrzuje vzájemnou důvěru. Zároveň jsme teď v ještě lepší pozici ve vztahu k výrobci, tak abychom mohli nadále přinášet kvalitní podporu těchto zařízení s komplexní servisní péčí pro naše partnery a jejich zákazníky.”
2. Na jaké trhy se distribuce vztahuje?
DV: „Distribuce se vztahuje na území České a Slovenské republiky, kde jsme oficiálním distributorem dokumentových skenerů Fujitsu a servisním střediskem. Naším cílem je dělat práci co nejlépe, aby zákazníci byli spokojeni a rostla jejich důvěra ve značku a dodavatele.“
3. Jak probíhala jednání s tak významným výrobcem jako je Fujitsu PFU?
DV: „Společnost Fujitsu klade velký důraz na kvalitu distributora, tudíž uzavření této dohody mělo delší vývoj a museli jsme prokázat silnou kompetenci a několikaletou zkušenost s produkty Fujitsu na daném trhu. Z obou stran bylo dosaženo shody na konkrétním distribučním kanálu, který nebyl doposud pro partnerskou obchodní síť v CZ a SK definován.”
4. Jaké hlavní přínosy plynoucí z této spolupráce vidíte pro svoje klienty?
DV: „V první řadě lokální podporu se servisním zázemím, dodávky kompletního portfolia dokumentových skenerů, lokální sklad zařízení a náhradních dílů. Výhodou pro naše partnery je také prodej dokumentových skenerů formou konzultativního prodeje. Náš školený tým servisních techniků je připraven partnerům kdykoliv pomoci.”
5. Je možné od vás zařízení koupit i když jsem koncový uživatel, tedy fyzická osoba nebo OSVČ?
DV: „Jsme připraveni poskytnout maximum informací, provést testy řešení, vybrat vhodné zařízení, nicméně prodej i servisní podpora je realizována pouze skrze partnerskou obchodní síť. Dle požadavků a lokality doporučíme vhodného obchodního partnera.“
6. Jaké jsou vaše firemní plány do budoucna?
DV: „Být jedničkou na trhu v prodeji dokumentových skenerů Fujitsu a s tím spojených služeb. Detailní plány a nové možnosti spolupráce s partnery budou představeny 29.4.2015 na Fujitsu semináři, který pořádáme pro naše partnery.“

Otázky a odpovědi na Klause Schulze:
7. Jak dlouho působí značka Fujitsu na lokálním trhu?
KS: „Dokumentové skenery Fujitsu prodáváme v ČR již od roku 1994.“
8. Co vás přesvědčilo, že INFOMATIC bude vhodný distributor pro vaše portfolio dokumentových skenerů?
KS: „INFOMATIC má mnoho zkušeností v prodeji skenerů a digitalizaci jako takové, zároveň je dobře etablován na místním trhu.“
9. Jaké výhody plynou pro firmy, které chtějí prodávat skenery prostřednictvím nového distribučního partnera?
KS: „Jsme lídrem na trhu a nabízíme produkty, které zákazníci chtějí a vyžadují. Profesionální dokumentové skenery představují vstupní dveře do řešení pro správu dokumentů.“
10. Má společnost INFOMATIC v nabídce kompletní sortiment skenerů?
KS: „Ano, vše od kompaktních mobilních skenerů například pro obchodní zástupce na cestách, až po ty, které mohou digitalizovat 100.000 stránek denně.“
11. Jaké novinky a trendy se chystáte oznámit pro lokální trh?
KS: „Vidíme, že ustupuje doba, kdy dokumentové skenery byly součástí administrativního „back office“ oddělení, dnes už je trend „skenovat přímo do procesů“. Kromě toho doba je mnohem víc mobilní, což je také důvod, proč nabízíme mobilní skenery, které skenují přímo do počítače a dají se propojit do cloudového prostředí.“