Firmám a úřadům šetříme čas i peníze

Dostaňte procesy i dokumenty plně pod kontrolu. Řešení digitální transformace INFOMATIC Solutions vám dovolí díky naspořenému času a financím věnovat se dalšímu rozvoji organizace.

Komplexní řešení digitální transformace

Digitální transformace – efektivní snížení nákladů

Digitální transformace v našem pojetí znamená řešení inteligentní automatizace, které vám umožní zpracovávat a chápat informace, modelovat a provozovat jasně definované procesy a účinně snižovat náklady s maximálním využitím lidského potenciálu.

Bezpapírová kancelář – zkrocení dokumentů

Veškeré dokumenty zvládnete jednoduše a pohodlně převést do digitální podoby. Již nebudete muset nosit účtenky nebo skladovat dokumenty. Omnikanálová strategie vás zároveň neomezuje ve vstupním formátu dokumentu nebo zařízení.

Procesní řízení – automatizace pro zvýšení produktivity

Řešení pro procesní řízení umožňuje organizacím poradit si s rutinní i nepředvídatelnou prací pomocí automatizace firemních procesů při celkovém zvýšení produktivity lidí. Běžné komplikace a výjimky vyřešíte okamžitě během procesu.

Procesní řízení Case Management
Procesní mobilita
Dynamické workflow

Robotizace – bezchybná pracovní síla

Inteligentní robotický software dokáže samočinně řídit opakující se typy práce. Napodobuje činnost uživateleobsahuje sofistikovanou obchodní logiku, jež řídí interakce se systémy, transformuje data, zpracovává výjimky a upozorňuje zaměstnance v případě nutné lidské intervence v procesu.

Postavte si robota Robotizace GDPR
Automatizace Back Office
Webová agregace dat
Desktop automatizace
Datová integrace a migrace

Procesní a datová inteligence – úspora nákladů v desítkách procent

Základem úspěšných firem je umění vidět do svých procesů a porozumět, co se uvnitř děje. Nástroje procesní a datové inteligence ulehčují kontrolu a rozvoj obchodních procesů, a tím i šetří náklady na chod firmy.

Vyhodnocení procesů
Datové kostky
Procesní a datová analýza
Kvalita dat
Big Data

Řešení vymodelované vašim potřebám

Každé pravidlo manuálně zpracovatelné lidmi umíme převést do softwarové platformy digitální transformace. Disponujeme připravenými fragmenty řešení, které poskládáme přesně podle vašeho přání. Snížíme vám tak celkové náklady na zavedení nových technologií.

Kurzy řízení projektů digitální transformace

Úspěch projektu digitalizace firmy vyžaduje součinnost zákazníka nejen z pohledu IT, ale i projektového vedení a zapojení správných lidí ve správný čas do jednotlivých fází několikaměsíční implementace. Správný kurz vám dokáže uspořit čas a neočekávané náklady.

Digitální transformací provedeme střední i velké hráče

Využijte našeho hlubokého know-how a profitujte z digitalizace firmy, či instituce, ať jste na jakékoliv úrovni. Probereme vaši situaci, provedeme analýzu potřeb a na základě požadavků navrhneme perfektní řešení, které po odsouhlasení zrealizujeme.

  • Konzultace

    Zkonzultujeme architekturu procesního řízení, business analýzy dat, digitalizaci dokumentů i volbu hardware. Firmu vidíme jako soubor procesů tvořících celek, což nám dovolí výběr nejvhodnější možnosti rozvoje a řešení pro každého klienta.

  • Analýza

    Skvěle zvládnutá analýza a stanovení konkrétních cílů znamená lepší pochopení firemních procesů a budoucího řešení. Analýzu provedeme podle rozsahu formou jednodenního workshopu, nebo jako širokou analýzu mapující celkový stav.

  • Architektura

    Dlouhodobé zkušenosti a znalosti promítneme do návrhu vhodných technologií pro konkrétní projekt. Díky architektuře vystavíme hardwarovou a softwarovou infrastrukturu, upřesním pravidla, procesy a vyřešíme vstupní pořízení dat včetně archivace.

  • Implementace

    Implementaci provádíme dle předem stanovených a odsouhlasených postupů a stanoveného časového harmonogramu, zcela transparentně. Naše zkušenosti zajišťují bezproblémové „nasazení“ řešení a plynulý přechod firmy k digitalizaci procesů.

  • Školení

    Předáme vám kompletní znalosti používaného systému, které jsou základním kamenem hladkého provozu. Všichni zaměstnanci a uživatelé se s novým řešením rychle sžijí, budou pracovat komfortně, jednoduše a vždy budou vědět, kam kliknout.

  • Podpora

    Díky kompletní a aktuální certifikaci na nabízené produkty máme plnou podporu od dodavatelů i vývojářů. Zaručujeme rychlé odstranění jakýkoliv problémů dodaného řešení, nebo stanovení rozsahu úprav v případě nových požadavků.

  • ABN Amro Banka

    Implementace řešení Intelligent Automation v ABN AMRO Bank NV.

    Implementované řešení: Video Robotizace Inteligentní automatizace

  • Accace Česká republika

    Kompletní zpracování účetních dokladů včetně implementace vstupu elektronických dokumentů, vytěžování faktur. Vytvoření webového portálu pro zpracování dokumentů a automatizaci kroků schvalování jednotlivých úkonů při zpracování účetních procesů konkrétního zákazníka společnosti Accace.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax VRS Kofax Web Capture Canon

  • Accolade

    Společnost Accolade se rozhodla implementovat řešení digitalizace procesů spojených s finančními operacemi ve firmě. V rámci skupiny Accolade Group zpracovává mnoho účetních operací od desítek vlastních entit. Řešení Automatica DX na platformě Kofax TotalAgility umožnilo klientovi digitalizovat proces příjmu a zpracování dokumentů stejně jako digitalizovat a tím velmi zefektivnit schvalovací proces nad dokumenty a informacemi plynoucími do společnosti.

    Implementované řešení: Kofax TotalAgility Automatica DX

  • Bohemia Energy

    Největší alternativní dodavatel energií v České republice. Společnosti pomáháme díky řešení pro tvorbu biometrických podpisů na tabletech přímo uzavírat obchody pomocí více jak 700 prodejců po celé ČR.

    Implementované řešení: Kofax SignDoc

  • Canon Business Services

    Správa produkční linky Business Process Outsourcing centra společnosti Canon. Zpracování milionů stran faktur, formulářů včetně vytěžování dat s použitím řešení pro inteligentní vytěžování dokumentů Kofax.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax Express Kofax VRS Servisní podpora SWAPit i OnSite

  • Centropol

    Přední dodavatel elektřiny a plynu využívá naše řešení na snímání a zpracování dokumentů spojených se zpracováním objednávek a smluv. Celkové řešení umožnuje efektivní a rychlé uzavírání smluv s klienty a rychlejší proces změny dodavatele energie.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax Import Conector Kofax Analytics for Capture

  • Česká rafinérská a.s.

    Dodávka systému pro digitalizaci dokumentů s výstupem do ECM řešení Documentum a systému SAP. Zpracování účetních dokladů.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax VRS Fujitsu Servisní podpora SWAPit

  • Česká Televize

    Je dlouholetým uživatelem řešení pro digitalizaci dokumentů. Poslední projekt v ČT zahrnoval zpracování dat o sledovanosti pořadů pro automatizaci vyhodnocení výsledků a tvorbu statistik z těchto dat.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules

  • Československá obchodní banka, a. s.

    Distribuované zpracování dokumentů v rámci celé skupiny KBC jejíž součástí je i Československá obchodní banka. Využití řešení pro skenování dokumentů na různých pobočkách v daných zemích banky s výstupem do ECM řešení od společnosti IBM.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax VRS Servisní podpora OnSite

  • E.ON

    Společnost E.ON v rámci transformace organizační struktury provedla větší digitalizaci vlastních procesů a optimalizaci informačních systémů. Řešení Kofax od INFOMATIC pomáhá společnosti E.ON automatizovat rutinní práci s dokumenty. Uživatelé nejsou zahlceni manuální prací třídění a přepisování dat z dokumentů do existujících systémů. Automatické zpracování, kategorizace a vytěžování dat z dokumentů pomocí Kofax Transformation přináší v centru zpracování úsporu času, možnost zpracování většího objemu dokumentů a dat zatímco jsou uživatelé schopni vykonávat hodnotnější pracovní úkony v rámci definovaných procesů společnosti.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules

  • Gienger

    Silná evropská obchodní skupina v oboru TZB. Naše řešení pomáhá kombinovat EDI zpracování faktur se zpracováním papírové agendy a tím automatizovat celkový proces zpracování a schvalování plateb z účetních dokladů.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax Import Conector Kofax Analytics for Capture

  • Kiekert

    Největší závod na výrobu automobilových zamykacích systémů na světě. INFOMATIC dodává kompletní zpracování a vytěžování faktur a dodacích listů ve spojení s DMS řešením na Microsoft Sharepoint a zpracováním finančních dokladů v ERP systému SAP.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax Analytics for Capture

  • Letiště Praha

    Zpracování příchozích papírových a elektronických faktur, digitalizace HR dokumentů, export do SAP. Digitalizace právních dokumentů.

    Implementované řešení: Kofax Express Kofax TotalAgility Fujitsu

  • P&N Banka

    Optimalizace back-office procesů v bance.

    Implementované řešení: Případová studie

  • Východoslovenská Energetika a.s.

    Východoslovenská Energetika a.s. využívá distribuované skenování ze svých 13 poboček pomocí aplikace pro skenování v prostředí tenkého klienta webové aplikace.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Front Office Server Kofax Transformation modules

  • Wunderman

    Největší komunikační agentura na českém trhu. V rámci řešení digitalizace finančních procesů napomáháme firmě zefektivnit a urychlit zpracování účetních dokladů.

    Implementované řešení: Kofax Capture Kofax Transformation Modules Kofax Import Conector Kofax Analytics for Capture

Často kladené dotazy

  • Používáte Kofax řešení, ale máte starší verzi, která je neudržovaná a chtěli byste upgrade?

    Jako jediný Platinum partner Kofax produktů pro celou ČR a SR máme vždy k dispozici aktuální verze Kofax produktů, stejně tak jako máme přístup k historicky starším klíčům.

  • Máte problémy s řešením na míru dodanou jiným dodavatelem, který realizoval původní implementaci řešení Kofax?

    Nevěšte hlavu, nejste jediní. Pomůžeme vám! Dle rozsahu a typu customizací určíme, zda je možné plynně přejít na novější verzi, která už funkcionality obsahuje nebo pro danou problematickou sekci navrhneme vlastní korekturu nebo řešení.

  • Mohu využít Helpdesk systém i když nejsem zaregistrován v systému?

    Pro zadání požadavku do Helpdesku musí být vygenerováno uživatelské jméno a heslo. Pomáhá nám to mít přehled v požadavcích.

  • Je možné být současně vaším hardwarovým partnerem dokumentových skenerů a také partnerem softwarových řešení?

    Ano, tato situace může nastat a takové partnery máme.

  • Uvažujete o implementaci našeho řešení, ale nevíte kde a jak začít?

    Od toho jsme tady! Úvodní osobní i telefonní konzultace je zdarma. Projdeme s Vámi vaše interní potřeby a společně vybereme vhodné řešení.

  • Jaké základní otázky si potřebujete zodpovědět před vstupem do jednání o možné softwarové spolupráci?

    Odpovědi:
    1. Mám vydefinovány problémy, které chci vyřešit?
    2. Mám kompletní informace o všech plánech a aktivitách, které je potřeba brát v potaz už na začátku projektu?
    3. Mám jasno v tom, kdo bude mít v mé firmě na starost řízení projektu, kdo je sponsor projektu, kdo bude schopen realizovat projekt v rámci interní IT infrastruktury?
    4. Mám představu o časovém a finančním rámci realizace řešení?

  • Nejste si jisti ohledně kompatibility Kofax softwarů s interními systémy Vaší firmy?

    Kofax podporuje přes 200 importních a exportních konektorů, mezi časté integrace patří systémy společností Microsoft®, Oracle®, IBM®. Systém je tedy možné napojit na téměř jakýkoliv interní systém vaší firmy např. CRM, ERP, DMS apod.

  • Chcete získat zkušenost jiných zákazníků, kteří už implementovali naše řešení?

    Zajímat vás bude sekce reference, konkrétně případové studie. Pokud chcete vědět více, neváhejte nás kontaktovat.