Co znamená digitální transformace?

Digitální transformace je cesta, jak lépe propojit organizaci se zákazníkem a vytvořit tak pozitivní zkušenosti s nabízenými službami.

Je to jediná možnost, která vám v dnešním moderně a rychle se rozvíjejícím světě dovolí reagovat na reakce zákazníků ihned a udržet krok s jejich očekáváním.

Zvládnutí digitální transformace vnitřních procedur změní zákaznický pohled na vaši firmu. Vhodná strategie a zkušenost s mobilním řešením, analýzou dat, cloudové prostředí, zavádění moderních trendů, jako např. robotizace a biometrie, výrazně zdokonalí procesy, zjednoduší, zrychlí interakci se zákazníky, prohloubí jejich loajalitu a pomůže se odlišit od konkurence.

Překonejte nejčastější překážky digitální transformace

Cesty bez překážek nikam nevedou. Posuňte se dál – společně to dokážeme.

  • Lidský faktor – organizace často nedisponují pracovní silou se správnými znalostmi a proaktivním moderním myšlením.

  • Zastaralé systémy – organizace často provozují složité aplikace, které spotřebují mnoho síly dělat věci jinak a jednodušeji.

  • Firemní kultura – celková firemní kultura není připravena na inovace a větší zásah do mnoholetého rigidního prostředí.

Pilíře digitální transformace

Na jakých základech postavíme úspěšnou realizaci strategie digitální transformace?

  • Inovace

    Zaměříme se na kombinaci moderních technologií se znalostmi lidí a posílení inovativního přístupu k práci. Využití síly a lidského vědění s podporou moderních technologií přináší efektivní a inovativní kulturu a moderní, fungující prostředí.

  • Integrace

    Zvládneme propojit stávající firemní systémy s digitálními nástroji. Umožníme celému prostředí stát se prozákaznicky orientovaným. Budování skvělých vztahů se zákazníky se obrátí v loajalitu, která vás požene kupředu.

  • Adaptace

    Zavedením digitální transformace naučíme lidi přemýšlet jinak: IT a Business bude více a více přetvářen na Operativu, která se stane hlavním motorem v řešeních a produktech využívající technologie digitální transformace.

Nahlédněte pečlivě pod pokličku své firmy. Vyzkoušejte, co vaší firmě vyhovuje – zkuste zanalyzovat lidi ve vlastních řadách, kteří jsou schopni pomoc realizovat strategii digitální transformace.

Proč digitální transformace?

Digitální transformace posílí zákaznickou zkušenost a efektivitu provozu – eliminuje třecí plochy mezi vaším zákazníkem a vaší firmou.

Digitální transformace boří tradiční zavedené obchodní postupy. Finanční služby, zdravotní péče, veřejný sektor, malé, střední firmy a další organizace jsou dnes schopny mazat hranice tradičních dennodenních operací zaváděním mobilních přístupů, okamžitým zpracováním informací v bodě jejich vzniku nebo nahrazováním manuální a opakující se práce softwarovými roboty, kteří nejsou z práce frustrování a jsou strojově přesní.

Tato strategie již prokázala výjimečné výsledky v mnoha prostředích. Je zřejmé, že budou následovat další vertikální trhy s podobnými příležitostmi a úspěšnými příběhy o zapojení zákazníků do zákaznicky orientovaných prostředí.