O nás

Profil společnosti

Jsme spolehlivá konzultační a technologická společnost umožňující organizacím využití informačních technologií k rozvoji svého podnikání. Jsme jediným Platinum partnerem společnosti Kofax pro Českou a Slovenskou republiku, s přímým napojením na zahraniční dodavatele předních dokumentových skenerů Fujitsu, InoTec, Canon, Kodak, Panasonic.

Specializujeme se na:

Umíme pro vás zajistit All-in-One řešení to znamená od vstupní analýzy, projektový management, implementaci až po aktivní servis a podporu. Vše je sestaveno na míru zákazníkovi a potřebám jeho obchodních procesů. Klíčovou výhodou jsou naši lidé a jejich dlouholeté zkušenosti v dané problematice a neustálé sebevzdělávání nejnovějších produktů, které přinášíme od předních světových lídrů a implementujeme na lokální trh.

Důvod proč to děláme?

Chceme lidem zjednodušit jejich každodenní práci a zefektivnit chod firmy v přímé návaznosti na celkové provozní náklady, alokovaný čas, zpracovaný objem a kvalitu informací i procesů. To vše jsme schopni zajistit jen díky profesionálním řešením, která jsou pevně ukotvena na naší zkušenosti, bohaté praxi a proaktivnímu přístupu k zákazníkům.

Kdo za tím stojí

Tomáš Dolejš

Managing Director

Tomáš v oblasti digitalizace a procesního řízení působí už od roku 1999. Zaměřuje se na strategická partnerství a klíčové zákazníky. Jeho dřívější mnohaleté působení na různých pozicích ve společnosti Kofax dokáže přetavit v kvalitní konzultace velkých projektů s našimi zákazníky. 

Moje motto: "Baví mě naladit se s lidmi na stejnou notu a začít tvořit něco, co dává oběma stranám plně smysl. Ať už se jedná o práci nebo osobní život."

David Večeřa

Sales Director

David má více jak 10ti letou praxi na trhu s řešeními pro digitalizaci dokumentů. Kromě softwarových řešení v naší nabídce má bohaté zkušenosti i s dokumentovými skenery a jeho přímé vazby na přední zahraniční dodavatele skenerů Fujitsu, Canon, Panasonic a Kodak. Neváhejte se na něj obrátit, pokud vás zajímá spolupráce s námi.

Moje motto: “Život je zábava, obchod je výzva, ale celé je to o lidech. Jsem rád, že mám skvělé lidi kolem sebe jak doma, v práci, tak při sportu.”

Jakub Kadeřábek.

Project Manager

Můžete být naprosto klidní, Jakub má o všem přehled! Ať už se jedná o aktuální stav vašeho projektu nebo chybějící materiály! Tělem i duší je analytik, neustále hledá možnosti, jak řešení co nejlépe přizpůsobit potřebám konkrétního zákazníka. 

Moje motto: "Být normální nestačí!"

Petr Melník

Document Imaging Specialist

Petr má na starost servisní oddělení a s ním spojený produktový management dokumentových skenerů. Není nad specialistu, který se na 100% vyzná ve všech trendech, parametrech ale i součástkách. 

Řídím se mottem: “Chovej se k druhým tak, jak bys chtěl, aby se oni chovali k tobě.”

Způsob spolupráce

Způsob spolupráce

Naše hodnoty

  1. Aktivní přístup v průběhu i po skončení implementace.
  2. Přímé vazby na zákazníky, partnery a dodavatele.
  3. Bohaté zkušenosti, reference a znalost trhu.
  4. Kvalita dodaného řešení od vstupní analýzy až po dokumentaci a podporu.
  5. Seniorní znalost produktů a přehled o novinkách na trhu.
  6. Ochota dodat co nejvhodnější řešení do prostředí klienta.

Kariéra

Chcete se připojit do teamu ve společnosti INFOMATIC?
Přehled volných pozic najdete zde:

Nabízené pozice:

Software konzultant

Popis pozice

Software konzultant je součástí technického oddělení INFOMATIC Solutions a součástí týmu, který realizuje zakázky společnosti INFOMATIC. Zároveň má v kompetenci určené softwarové produkty a je produktovým specialistou, který se podílí na prezentacích, stavbě demo řešeních, předprodejních aktivitách a rozvoji produktu v rámci nabídek řešení INFOMATIC. 

Hlavní náplní práce je spolupráce s projektovým manažerem a business analytikem na formulaci možného řešení na základě požadavků zákazníka a následná konfigurace a vývoj jednotlivých komponent řešení. Vytváří části aplikací nebo jejich kombinací staví větší celky. Kromě jejich tvorby spolupracuje i na jejich testování nebo ladění. Součástí pracovní náplně je tvorba projektové/instalační dokumentace, datových a objektových struktur a definici jejich vazeb. Podle uživatelských připomínek a návrhu uživatelského rozhraní spolupracuje při vytváření uživatelského rozhraní. Po úspěšném otestování a doladění produktu připravuje podklady pro uživatelskou dokumentaci. 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Konfigurace a tvorba řešení s využitím softwarových produktů Kofax
  • Týmová spolupráce při analýze požadavků zákazníka
  • Návrhy úprav konfiguračních prvků a customizace řešení
  • Testování prostředí a tvorba SQL dotazů
  • Skriptování VisualBasic a postupné rozvíjení programovacích schopností v. NET ASP.NET a C#
Požadované schopnosti:
  • Analytické myšlení, schopnost týmové komunikace
  • Pečlivost
Požadované znalosti:
  • Pokročilá znalost relačních databází, jazyka SQL
  • Praxe min. 2 roky práce se software dle výše uvedených požadavků
  • Znalost programovacího jazyka .NET, ASP.NET nebo C# výhodou
  • Angličtina slovem i písmem
Pracovní prostředky:
  • Služební mobilní telefon
  • Notebook
Nabízíme:
  • Rozmanitou práci v dynamicky rostoucí společnosti
  • Účast na projektech pro významné firmy v daných odvětvích
  • Prostor pro profesní rozvoj
  • Práci v příjemném a pohodovém kolektivu
  • Odborné vzdělávání a školení
  • Aktivní používání angličtiny a možnost práce na zahraničních projektech
  • Práce v sídle firmy v Praze

BENEFITY:

  • 25 dní dovolené
  • Možnost finančního hodnocení na osobně získaných obchodních příležitostech
  • Firemní angličtina
  • Odborné kurzy

Sales Manager pro ČR a SK

Popis pozice

Budete pracovat ve firmě, která má dlouholeté zkušenosti s oblastí svého obchodování a je zavedenou značkou na poli digitalizace a řešení pro automatizaci firemních procesů. Vaše role bude zodpovědná za prodej řešení pro digitalizaci zahrnující dokumentové skenery a software. Očekáváme aktivní přístup, obchodování a vedení partnerského prodejního kanálu. V rámci své práce budete společně s partnery navštěvovat koncové zákazníky a řešit jejich konkrétní projektové požadavky. Tyto požadavky pak formulovat zpětně v rámci interního týmu i při jednání s výrobci řešení. Jako obchodník musíte umět pracovat se svým stanoveným plánem a reportovat své obchodní předpovědi a plnění plánu v rámci obchodního týmu.

 

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Je vám vlastní chuť do práce a dobrý pocit z dobře odvedené práce? Nadšení a přístup ke klientům ve spojení s úrovní znalostí, je to co nás odlišuje a to co nám pomáhá získávat klienty.
  • Máte rádi poznávání lidí a komunikaci? Pro obchodníka je to základní předpoklad úspěchu, nebát se zjistit co lidi motivuje, co chtějí opravdu řešit a co je ve finále rozhodujícím faktorem, aby si vybrali vás.
  • Jsou pro vás obchodní čísla výzvou? Jste spokojeni, když stanovený plán splníte a máte dobrý pocit ve chvíli, kdy se k jeho splnění blížíte? Obchodník je přeci zároveň manažer, který musí umět počítat a dobře přemýšlet nad svým plánem a umět jej pravdivě prezentovat. Plán je to, co jej dělá úspěšným či neúspěšným.
  • Máte alespoň 3 roky praxe v obchodní pozici a prodeji IT, hardwaru či softwaru? Dostanete na starost celý prodejní kanál a zodpovědnost za jeden proud prodeje v rámci našeho portfolia produktů a řešení.
  • MS Office a CRM. Náš marketing odvádí skvělou práci. Nicméně k hezky vypadajícím nabídkám je potřeba vytvořit srozumitelný a přesvědčivý text. Ve Wordu očekáváme, že dokážete napsat nabídku a v Excelu zvládnete udržovat tabulku prodejů a stavu o proti stanovenému plánu. Zároveň firemní CRM nástroj je vyladěn k tomu, aby nám všem pomáhal, ale samozřejmě potřebuje data.
  • Máte řidičský průkaz? Obchodník musí být u svých klientů. Dáme vám k možnosti cestování firemní automobil a budeme platit vlaky, tam kde to po českých a slovenských dálnicích nedává smysl. Z praxe lze očekávat, že 50% své pracovní doby ztrávíte na cestách.
  • Naši dodavatelé jsou převážně v zahraničí. Občas narazíte na management u zákazníků, který je anglicky hovořící. Dokážete anglicky komunikovat?
Nabízíme:
  • Jsme stabilní tým lidí, kteří mají společné zájmy i mimo firmu a kancelář.
  • Fixní plat + variabilní složka mzdy - firemní finanční úspěch je promítnut i do osobního. Víte co je to multiplikátor?
  • Naši lidi jsou pro nás naše zlato. Investujeme do jejich vzdělávání formou odborných kurzů, firemní angličtiny, ale i třeba pobytu na kole, horách nebo na vodě.
  • Očekáváme od vás výkon. I proto vám nabízíme 5 týdnů zasloužené dovolené 2 dny zdravotního volna.
  • Jsme firma nabízející informační technologie. Máme tedy vlastní zázemí nabízených technologií k profesionální prezentaci a i vám dáme k dispozici pořádný a reprezentativní notebook a telefon.
  • Auto i pro soukromé účely.

Key Account Manager

Popis pozice

Vidíš svoji sílu v udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky?

Dokážeš diskutovat a generovat nové projekty u svých zákazníků?

Z dosavadní praxe máš své zákazníky, které si schopen u nás dále rozvíjet?

Dokážeš pracovat se zdravou pipeline a plnit své stanovené plány?

Je ti osobní koordinace jednotlivých rolí ve velkých projektech Enterprise zákazníků?

Pak tě chceme!

 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Odpovědnost za obchodní činnost u definovaných zákazníků
  • Tvorba projektů a udržování vztahů u definovaných zákazníků
  • Tvorba, udržování a plnění osobního obchodního plánu
  • Příprava a prezentace nabídek
  • Spolupráce na vedení velkých projektů u klíčových zákazníků
Požadované schopnosti:
  • Praxe na pozici obchodník min. 5 let v oblasti prodeje softwaru a služeb
  • Manažerské dovednosti
  • Orientace na zákazníka, cit pro obchod a vyjednávací schopnosti
  • Dynamická osobnost s orientací na výkon
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Samostatnost i schopnost týmové práce
Požadované znalosti:
  • VŠ/SŠ vzdělání
  • Výborná znalost angličtiny slovem i písmem
Nabízíme:
  • Rozmanitou práci v dynamicky rostoucí společnosti
  • Účast na projektech pro nejvýznamnější firmy v daném odvětví
  • Prostor pro profesní rozvoj/kariérní růst
  • Práci v příjemném a pohodovém kolektivu
  • Odborné vzdělávání a školení

VB / .NET developer

Popis pozice

Baví tě vytvářet v kódu řešení pro zákazníky, která mají tvůj podpis?

Zajímá tě práce v týmu s vývojáři z mezinárodního týmu výrobce softwaru?

Rád pouze nesedíš na židli, ale máš zájem se účastnit analytických schůzek u zákazníka?

Baví tě oponentura uvnitř týmu a vymýšlení toho nejlepšího pro konkrétní požadavky?

Pak tě chceme!

Vývojář je členem delivery týmu a realizuje jednotlivé požadavky projektů společnosti INFOMATIC. Hlavní náplní práce je formulace a architektura možného řešení na základě požadavků zákazníka a následná konfigurace a vývoj jednotlivých komponent řešení. Vytváří části aplikací nebo jejich kombinací staví větší celky. Kromě jejich tvorby spolupracuje i na jejich testování nebo ladění. Kromě samotného programování má na starost vytváření dokumentace, datových a objektových struktur a definici jejich vazeb. Na základě analytické dokumentace programuje v příslušném programovacím jazyce. Podle uživatelských připomínek a návrhu uživatelského rozhraní spolupracuje při vytváření uživatelského rozhraní. Po úspěšném otestování a doladění produktu připravuje podklady pro uživatelskou dokumentaci. Zároveň se podílí na vývoji interních řešení společnosti INFOMATIC, ať už se jedná o demonstrace řešení zmíněných výrobců softwaru nebo o vývoj vlastních softwarových produktů společnosti INFOMATIC.

Požadované schopnosti:
  • Analýza požadavků zákazníka
  • Návrhy úprav konfiguračních prvků
  • Testování prostředí a tvorba SQL dotazů a skriptování VisualBasic
  • Cestování za zákazníkem
Požadované znalosti:
  • Skriptování VisualBasic
  • Základní znalost relačních databází, jazyka SQL
  • Praxe min. 1 rok práce se software dle výše uvedených požadavků
  • Znalost platformy .NET a programovacího jazyka C# výhodou
  • Angličtina slovem i písmem
Nabízíme:
  • Možnost kariérního růstu v mladé dynamické společnosti
  • Zajímavou práci na projektech velkých společností
  • Přístup k nejnovějším technologiím, softwarovým nástrojům
  • Zvyšování kvalifikace formou odborných školení
  • Přátelské a profesionální pracovní prostředí
  • Práce v sídle firmy v Praze
  • Práce na hlavní pracovní poměr
Máte zájem u nás pracovat?
Velikost souboru musí být menší než 2 MB.
Podporované typy souborů: txt rtf odf pdf doc docx ppt pptx.
Canon Fujitsu Kodak Panasonic Kofax Capture Kofax VRS Kofax Express Kofax Communication Server Kofax e-Transactions Kofax Front Office Server Kofax Transformation Modules