SwapIT
Náhradní jednotka, která má obdobné funkční parametry jako vyměňované zařízení, bude dodána buď nová nebo repasovaná.
- V rámci této služby je povinností zákazníka uchovávat přepravní (původní) obal na zařízení z transportních důvodů – pokud zákazník nemá originální obal, hradí si vždy přepravu skeneru do společnosti INFOMATIC na své náklady.
- Servisní podpora se vztahuje na dokumentový skener. Součástí podpory není jednotka zdroje. Servisní podpora na zařízení není poskytována na neodborné zacházení uživatelem a spotřební materiál.
- Společnost INFOMATIC nebude nikterak ručit ani nebude mít vůči zákazníkovi žádnou povinnost, jež by vyvstávala nebo by jakýmkoliv způsobem byla spojena se změnami, úpravami nebo rozšiřováním zařízení, jež by byly prováděny jakoukoliv jinou stranou.
- Společnost INFOMATIC si vyhrazuje právo naúčtovat zákazníkovi při svých standardních hodinových sazbách jakoukoliv práci poskytnutou mimo rozsah těchto obchodních podmínek, včetně:
- Služeb vyžádaných neoprávněnými zástupci zákazníka.
- Prací vznikajících nebo souvisejících s nepovoleným používáním Zařízení (včetně provozování zařízení v rozporu s konstrukčním určením, v rozporu s uživatelskou příručkou, návody nebo jinou dokumentací či manuály, jež jsou dodávány spolu se zařízením) nebo kvůli používání dodávek či položek podléhajících opotřebení, jež nebudou poskytnuty společností INFOMATIC.
- Přemístění nebo úprav prováděných někým jiným než společností INFOMATIC.
- Poruch zařízení způsobených nebo vznikajících z poruchy nebo oscilací elektrického napájení, klimatizace nebo regulace vlhkosti.
- Práce na zařízeních, jež nejsou dodávána spol. INFOMATIC.
- Nutná profylaxe skeneru k odstranění závady, natírání, povrchové úpravy zařízení.
- Opravy optických sestav nebo jiných položek, které jako důsledek normálního opotřebení již nemohou být udržovány v dobrém a funkčním stavu.
- INFOMATIC s.r.o. nebude odpovídat za žádné prodlevy nebo důsledky prodlev při plnění svých povinností podle servisní smlouvy pro SWAPit, pokud je taková prodleva způsobena nějakým průmyslovým sporem nebo jinými příčinami za hranicí jeho přiměřené kontroly.
Podmínky vyžadované pro bezchybný provoz:
Platí údaje uvedené v uživatelské dokumentaci a dále musí být splněny tyto podmínky:
- Používají se pouze originální napájecí a datové kabely.
- Volná plocha kolem skeneru umožňující pohodlný přístup k zařízení.
- Umístění na pevném a stabilním podkladu mimo zdroj sálavého tepla, mimo přímé sluneční záření, prostor bez vibrací.
- Prostor bez rušivého elektrického nebo magnetického pole.
- Ochrana zařízení před účinky statické elektřiny.
- Prašnost na úrovni běžného nekuřáckého kancelářského provozu.
- Nestavět žádné předměty na zařízení.
- Teplota od 15 do 35 stupňů Celsia, relativní vlhkost mezi 30 a 80%.
- Zabránit vniknutí tekutin, neskenovat mokré předlohy, zabránit vniknutí kancelářských sponek a svorek.
- Nezakrývat ventilační otvory zařízení.
- Uživatel zajišťuje provozní údržbu dle doporučení výrobcem.
- K čištění nepoužívat aerosolové spreje.
V případě otázek a nejasností ohledně SWAPit servisní podpory nás kontaktujte: .
V případě zadání požadavků na zásah, opravu nebo podporu nás kontaktujte: http://www.infomatic.cz/zona/helpdesk