Dokumentové skenery jsou profesionální zařízení s velkou kapacitou skenování dokumentů, a proto je jejich podávací systém papíru a optické části skeneru nutné udržovat v čistotě a předcházet výpadkům. Každý papír práší, toner se při nekvalitních kopiích nebo při tisku na starých tiskárnách loupe a zůstává přichycen na podávacích mechanismech. Zároveň, byť jsou uživatelé sebeopatrnější, stane se, že do skeneru projde i kancelářská sponka.
Příkladem je dopravní společnost, která denně zpracovává stovky stran papírových dokumentů. Tyto dokumenty často s řidiči nacestují spoustu kilometrů, než dojde k jejich naskenování. Skener pak může být vlivem zaprášených dokumentů znečišťován a u naskenovaných dokumentů dochází ke ztrátě čitelnosti a znehodnocení obrazu. V zaprášeném skeneru snadno vznikají poruchy, zanášejí se čidla, znečistí se transportní části a rychleji se opotřebuje spotřební materiál.
Ví váš zákazník, jak vypadá jeho skener uvnitř a proč mu tak špatně skenuje?
![](https://cdn.prod.website-files.com/621e047d28ca81795b58c57b/623ebecd96cc227aeb80ab64_proc-skenuje-spatne.jpg)
Servisní smlouva vám zajistí kontinuální provoz, minimální časovou prodlevu opravy bez nákladů navíc. Servisní smlouva obsahuje pravidelnou údržbu skeneru a výměnu spotřebního materiálu a zároveň zákazníkovi poskytuje služby HelpDesk. Veškeré práce spojené se servisem a profylaxí skenerů jsou prováděné servisním týmem společnosti INFOMATIC. V týmu pracují zkušení odborníci s pravidelnou rekvalifikací u výrobců dokumentových skenerů. Řízená servisní podpora zároveň zajišťuje snadnější plánování rozpočtu na udržení chodu celé digitalizační linky.
Nabízíme dva typy servisních smluv
![](https://cdn.prod.website-files.com/621e047d28ca81795b58c57b/632974af1bb7944e634f50ce_swapit.png)
Varianta servisní podpory SWAPit je vhodná pro malé dokumentové skenery do velikosti Desktop a Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením do dalšího interního procesu. Typicky se může jednat o žádosti, dodací listy nebo interní dokumenty mezi odděleními.
![](https://cdn.prod.website-files.com/621e047d28ca81795b58c57b/6329766f12e3aafb3766a0d8_onsite.png)
Podpora OnSite je určena pro větší dokumentové skenery, které pracují s velkým objemem dokumentů. Prioritou je zajistit funkčnost a spolehlivost zařízení, aby nedošlo k výpadku při digitalizaci. Pro individuální požadavky na obsah servisní podpory OnSite provedeme konzultaci a společně najdeme ideální variantu.
Porovnání nákladů
![](https://cdn.prod.website-files.com/621e047d28ca81795b58c57b/623ebfdeeb9b320006ae0bc8_porovnani-nakladu-disty-servis.png)
Udržujeme pod servisní smlouvou OnSite nebo SWAPit stovky zařízení. Naši servisní technici v roce 2021 provedli více jak 230 profylaxí na zákaznických zařízení přímo v místě digitalizační linky.
A co u Vás? Máte zabezpečený provoz své digitalizační linky nebo se jenom dokumentový skener ještě nezastavil?