1.12.2020

Proč pečovat o skenery profesionálním servisem certifikovaných techniků

Zpracování dokumentů bývá v organizacích kritickým procesem a výpadek dokumentového skeneru představuje zpomalení nebo úplné zastavení celkového procesu zpracování dokumentů do elektronické podoby (např. DMS, ERP, atd.).

Dokumentové skenery jsou profesionální zařízení s velkou kapacitou skenování dokumentů, a proto je jejich podávací systém papíru a optické části skeneru nutné udržovat v čistotě a předcházet výpadkům. Každý papír práší, toner se při nekvalitních kopiích nebo při tisku na starých tiskárnách loupe a zůstává přichycen na podávacích mechanismech. Zároveň, byť jsou uživatelé sebeopatrnější, stane se, že do skeneru projde i kancelářská sponka.

Příkladem je dopravní společnost, která denně zpracovává stovky stran papírových dokumentů. Tyto dokumenty často s řidiči nacestují spoustu kilometrů, než dojde k jejich naskenování. Skener pak může být vlivem zaprášených dokumentů znečišťován a u naskenovaných dokumentů dochází ke ztrátě čitelnosti a znehodnocení obrazu. V zaprášeném skeneru snadno vznikají poruchy, zanášejí se čidla, znečistí se transportní části a rychleji se opotřebuje spotřební materiál.

Ví váš zákazník, jak vypadá jeho skener uvnitř a proč mu tak špatně skenuje?

Servisní smlouva vám zajistí kontinuální provoz, minimální časovou prodlevu opravy bez nákladů navíc. Servisní smlouva obsahuje pravidelnou údržbu skeneru a výměnu spotřebního materiálu a zároveň zákazníkovi poskytuje služby HelpDesk. Veškeré práce spojené se servisem a profylaxí skenerů jsou prováděné servisním týmem společnosti INFOMATIC. V týmu pracují zkušení odborníci s pravidelnou rekvalifikací u výrobců dokumentových skenerů. Řízená servisní podpora zároveň zajišťuje snadnější plánování rozpočtu na udržení chodu celé digitalizační linky.

Nabízíme dva typy servisních smluv



Varianta servisní podpory SWAPit je vhodná pro malé dokumentové skenery do velikosti Desktop a Workgroup, které zpracovávají dokumenty s vysokou prioritou a s důležitým napojením do dalšího interního procesu. Typicky se může jednat o žádosti, dodací listy nebo interní dokumenty mezi odděleními.


Podpora OnSite je určena pro větší dokumentové skenery, které pracují s velkým objemem dokumentů. Prioritou je zajistit funkčnost a spolehlivost zařízení, aby nedošlo k výpadku při digitalizaci. Pro individuální požadavky na obsah servisní podpory OnSite provedeme konzultaci a společně najdeme ideální variantu.


Porovnání nákladů

Udržujeme pod servisní smlouvou OnSite nebo SWAPit stovky zařízení. Naši servisní technici v roce 2021 provedli více jak 230 profylaxí na zákaznických zařízení přímo v místě digitalizační linky.

A co u Vás? Máte zabezpečený provoz své digitalizační linky nebo se jenom dokumentový skener ještě nezastavil?

Mohlo by vás zajímat

Potřebujete pomocnou ruku? Ozvěte se!