AP Essentials

Cloud řešení zpracování přijatých faktur

Automatické snímání a vytěžování, analýza, validace a schvalování faktur z jakéhokoli zdroje pomocí AP Essentials.
Pomozte mi s tím

Rychlé a velmi účinné nasazení automatizace vytěžování a schvalování faktur či objednávek pomocí cloudového řešení AP Essentials.

Hlavní přednosti

  • Velmi rychlé nasazení v řádu max. několika týdnů
  • Vysoká úspěšnost vytěžení hlavičkových i položkových údajů, a to i u faktur, které systém vidí poprvé
  • Podpora faktur ve více jak 40 jazycích a regionálních nastavení.
  • Řešení se průběžně učí na základě více jak 60 milionu faktur, které ročně celosvětově zpracovává.

Začněte zpracovávat
faktury okamžitě

Obvyklá doba komerčního spuštění je v řádu dnů, max. týdnů.

Trial

  • Vyzkoušejte 2 měsíce zdarma
  • Zpracujte až 500 dokumentů
2 měsíce zdarma

BASIC

  • Pořízení faktur
  • Výstup do libovolného ERP systému
  • Online AI pro vytěžování
  • Zpracování hlavičky a patičky
  • Nastavitelné validační principy
Od 849,- Kč za měsíc

Premium

  • Vše obsažené v  BASIC
  • Vytěžování položkových údajů
  • Párování proti objednávce
  • 2-cestné párování s tolerancemi
  • 3-cestné párování s auto opakováním
Od 1389,- Kč za měsíc

Enterprise

  • Vše obsažené v BASIC a PREMIUM
  • Zaúčtování (GL Coding)
  • Schvalovací workflows
  • Workflows pro řízení výjimek
  • Auto-start workflows
  • Schvalovací hierarchie
Cena dle zvolené kombinace Basic a Premium

Napište si o cenovou nabídku

Děkujeme, brzy vás kontaktujeme
Oops! Něco se pokazilo
Přečtěte si GDPR.

Pojďte se svézt!

Ať už potřebujete digitálně transformovat jednoduchý úkol nebo celý proces od začátku do konce, pomůžeme vám

Chci demo

Výhody pro vaší organizaci

1

Zvyšujeme přesnost dat

Používáme špičkovou technologii pro inteligentní zpracování faktur a objednávek, díky čemuž jsou finanční údaje přesnější a snižuje se šance na chyby.
2

Pokročilé analytické nástroje

Přehledové panely jsou připravené vám ihned ukázat, jak na tom jsou vaše faktury a upozornit na jakékoli nejasnosti. Díky automatickému zpracování a stálé zpětné vazbě se proces vyřizování faktur neustále zlepšuje.
3

Snížené nároky na IT

Zprovoznění nevyžaduje investice do hardwaru nebo provozního softwaru ani časově náročnou údržbu nebo aktualizace.
4

Inteligentní vytěžování položek

Strojové učení optimalizuje vytěžování položek, které se s každou zpracovanou fakturou zlepšuje. Výsledkem je vysoce efektivní dvoucestné (faktura k objednávce) a třícestné (faktura k objednávce a dodanému zboží) párování položek.
5

Schvalovací workflow a zaúčtování

Nastavitelné a pravidly řízené schvalovací procesy a řešení výjimek zrychlují procesy. Pomoc se zaúčtováním do účetního deníku a možnost ukládání obrazů faktur v cloudu poskytuje další možnosti pro automatizaci celého procesu fakturace.
6

Podpora více jazyků a měn

Podporujeme širokou škálu 40+ jazykových mutací faktur. Uživatelské rozhraní odráží více než 25 let zkušeností se zpracováním faktur na globální úrovni.
7

Podpora elektronických faktur

Vytěžování dat z faktur ve formátech XML, ISDOC nebo dvouvrstvé PDF eliminuje potřebu kontrol a oprav.
8

Import dat přes Excel

Pomocí Microsoft Excel můžete jednoduše nahrát údaje o dodavatelích a objednávkách, a automatizovat validaci dodavatelů a dat faktur proti objednávkám.
9

Zpracování nákupních objednávek

Systém zpracuje a ověří nákupní objednávky zákazníků a poté je přenese do navazujícího účetního ERP systému. Hladký a bezchybný start celého procesu objednávky.

Pomohli jsme firmám

... a desítkám dalších →
Fotografie Radima Kláska, ředitele IT, Meopta
Zaměřili jsme se na řešení, které by mohlo růst s našimi automatizačními ambicemi – TotalAgility splnilo dokonale tento požadavek.
Radim Klásek, ředitel IT ve společnosti Meopta

Začněte s digitalizací dnes