Aplikační podpora – support

Tým aplikační a technické podpory je součástí technického oddělení INFOMATIC Solutions a součástí týmu, který realizuje zakázky společnosti INFOMATIC. V kompetenci má poskytování první úrovně podpory pro aplikační požadavky. Stará se o příjem, prioritizaci a řešení došlých incidentů a požadavků uživatelů, spolupracuje i na IT projektech s mezinárodní podporou, tvoří základní analýzu a řeší provozní problémy spojené s podporou běžících aplikací. Součástí práce aplikační podpory je také komunikace s týmem technické podpory dodavatele Kofax.

Podmínky

  • Náplň práce

    • Komunikace se zákazníky
    • Řešení jednotlivých ticketů z Helpdesk systému
  • Požadované schopnosti

    • Analytické schopnosti
    • Komunikační dovednosti a zákaznický přístup
    • Aktivní přístup k řešení úkolů
    • Schopnost samostatné práce i práce v týmu
    • Schopnost prioritizovat požadavky
  • Požadované znalosti

    • Angličtina slovem i písmem