Marketing Manager

Kdo jsme?

Jsme česká technologická firma, s bohatou historií na českém IT trhu. Sázíme na dlouholetou zkušenost a cílené zaměření na technologie určené k digitální transformaci firem. Pomáháme firmem být digitální - digitalizovat papír, automatizovat procesy, nasazovat roboty a rozumět datům, které se v procesech objevují. Jsme platinum partner společnosti Kofax, kterou na ČR a SR trhu zastupujeme a zároveň distributorem předních výrobců dokumentových skenerů. Naše řešení používá více jak 500 zákazníků.

Marketingová komunikace INFOMATIC se pohybuje především v online prostředí, na webu, blogu, sociálních sítích, webinářích, zároveň se rádi potkáváme, pokud to doba umožňuje. Baví nás vytvářet edukativní kontent. Rádi, kromě prodeje softwaru a našich služeb přinášíme na trh nové a neotřelé postupy v oblasti digitalizace a představujeme je na trhu i našich stávajícím zákazníkům.

S čím nám pomůžeš?

Hledáme lídra marketingu, který pokryje marketingové aktivity plynoucí z fungování naší firmy. Primárním úkolem bude řízení a realizace aktivit B2B marketingové komunikace a spolupráce s obchodním oddělením na exekuci výsledků z kampaní uskutečněných oddělením marketingu.

V rámci plánování a rozvoje webu, a komunikace budeš spolupracovat se CEO firmy, který doposud marketingové aktivity řídil. Spoléhá, že nově tyto aktivity převezmeš, ale zároveň nedává ruce pryč od spolupráce a poradenství. Společně navážete na aktivity, které jsme za poslední rok nastartovali a budete je dále rozvíjet. S texty a obsahem nám pomůže obsahový profesionál a s dotažením konkrétních výsledků kolegové z obchodního týmu. Denně budeš v kontaktu se špičkovými experty z Delivery, kteří ti pomůžou pojmenovávat potřeby a upřesňovat zadání. Dostaneš od nich zpětnou vazbu na své výstupy a díky tomu dokážeš komunikaci vyladit tak, aby byla pro zákazníky atraktivní a srozumitelná. Budeš mít dostatek prostoru popustit uzdu vlastní kreativitě, hodně svobody si práci organizovat po svém, a zároveň i zodpovědnosti za kvalitní výsledky.

 

Nějaké konkrétní úkoly pro tebe ale pro začátek máme:

  • Je vám vlastní chuť do práce a dobrý pocit z dobře odvedené práce? Nadšení a přístup ke klientům ve spojení s úrovní znalostí, je to co nás odlišuje a to co nám pomáhá získávat klienty.
  • Máte rádi poznávání lidí a komunikaci? Pro obchodníka je to základní předpoklad úspěchu, nebát se zjistit co lidi motivuje, co chtějí opravdu řešit a co je ve finále rozhodujícím faktorem, aby si vybrali vás.
  • Jsou pro vás obchodní čísla výzvou? Jste spokojeni, když stanovený plán splníte a máte dobrý pocit ve chvíli, kdy se k jeho splnění blížíte? Obchodník je přeci zároveň manažer, který musí umět počítat a dobře přemýšlet nad svým plánem a umět jej pravdivě prezentovat. Plán je to, co jej dělá úspěšným či neúspěšným.
  • Máte alespoň 3 roky praxe v obchodní pozici a prodeji IT, hardwaru či softwaru? Dostanete na starost celý prodejní kanál a zodpovědnost za jeden proud prodeje v rámci našeho portfolia produktů a řešení.
  • MS Office a CRM. Náš marketing odvádí skvělou práci. Nicméně k hezky vypadajícím nabídkám je potřeba vytvořit srozumitelný a přesvědčivý text. Ve Wordu očekáváme, že dokážete napsat nabídku a v Excelu zvládnete udržovat tabulku prodejů a stavu o proti stanovenému plánu. Zároveň firemní CRM nástroj je vyladěn k tomu, aby nám všem pomáhal, ale samozřejmě potřebuje data.
  • Máte řidičský průkaz? Obchodník musí být u svých klientů. Dáme vám k možnosti cestování firemní automobil a budeme platit vlaky, tam kde to po českých a slovenských dálnicích nedává smysl. Z praxe lze očekávat, že 50% své pracovní doby strávíte na cestách. Naši dodavatelé jsou převážně v zahraničí. Občas narazíte na management u zákazníků, který je anglicky hovořící. Dokážete anglicky komunikovat?
  • Jsme firma nabízející informační technologie. Máme tedy vlastní zázemí nabízených technologií k profesionální prezentaci a i vám dáme k dispozici pořádný a reprezentativní notebook a telefon.
  • Auto i pro soukromé účely.

Podmínky

  • Koho hledáme?

    Hledáme exekutivního markeťáka, který se umí pohybovat v online prostředí a nechybí mu odhodlání proměňovat skvělé nápady v reálné výstupy. Někoho, kdo se nebojí podílet na tvorbě a realizaci strategie B2B marketingu. Umí udržet standard komunikace tak, aby měla jednotný tón. Nebojí se rozmanité práce - nebude řídit jen jednotlivé úkoly, ale vezme za své komplexnější marketingové projekty, kde bude spolupracovat s interním týmem i externími dodavateli.

     

    Co bys měl/a znát/umět/mít za sebou?

    • už jsi řídil/a projekt designu webu - dokážeš analyzovat potřeby a srozumitelně komunikovat zadání, máš představu o UX principech, tvorbě wireframe i testování a víš, co obnáší spolupráce s grafiky a kodéry
    • víš, jak fungují výkonnostní kampaně a umíš je uřídit (s nastavením ti pomůže specialistka, ty bys ale měl/a vědět, jak jí dát co nejlepší zadání)
    • dokážeš číst v Google Analytics a víš, jak funguje SEO
    • máš zkušenost s průzkumem a testováním konceptů (víš, proč, kdy a jakým způsobem se dělá dotazník nebo třeba hloubkový rozhovor)
    • máš zkušenost se spoluprací s marketingovou agenturou nebo si v nějaké dřív pracoval/a (dokážeš odhadnout, kolik co stojí, zhodnotit kalkulaci zadání, pracovat s realistickými časovými odhady)
    • už jsi pracoval/a se CRM a víš, jak fungují e-mailingové kampaně
    • zvládneš si pohlídat i zadání produkce tištěné brožury nebo jednoduchých propagačních materiálů
    • máš skvělou angličtinu, hlavně pro inspiraci v zahraničních zdrojích, ale i komunikaci se zahraničními partnery
    • jestli si poradíš s grafickým softwarem, bude to určitě výhodou

    Bude nás zajímat, s čím ses setkal/a na svých předchozích projektech a z jakých zkušeností budeš čerpat. Pokud máš snad za sebou realizaci B2B marketingových aktivit ve firmě nebo start-upu s IT zaměřením, chceme s tebou mluvit!

  • Líbit se ti u nás bude, pokud ti vyhovuje

    • Mít perspektivní a různorodou práci v atraktivním a velmi dynamickém oboru. Nejsme velká korporace. Sázíme na otevřenou komunikaci a flexibilitu v případě dobrého nápadu změnit směr.
    • Pracovat na projektech pro významné firmy v daných odvětvích a s každým zákazníkem přichází nový příběh.
    • Prostor pro seberealizaci, prosazení vlastních kreativních nápadů, podílení se na nových projektech společnosti, spoluzodpovědnost za výsledek
    • Sdílet své koníčky a objevovat nové – pořádáme turnaj v beach volleyballu jezdíme v zimě na svahy i běžky, trháme rekordy i osobní cíle na Stravě, jezdíme na kole, chodíme po horách.
    • Možnost výběru – Fujitsu nebo MacBook? Android nebo iPhone?
    • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
    • Pracovat z home-office – za normální situace chodíme do našich kanceláří v Praze na Stodůlkách rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, není problém se domluvit.